A koronavírus miatt kialakult helyzetből kifolyólag a 2020. tavaszi/nyári tanfolyam mindkét modulját (kezdő+haladó) online formában tartjuk meg!!
Ez a modul elsősorban marketingeseknek szól, de fejlesztők számára is fontos lehet jelen lenni, mivel az itt bemutatott alapfogalmakra épül a haladó modul anyaga. Az alapfogalmakon túl átveszünk minden olyan eszközt és lehetőséget, aminek ismeretéhez és használatához nem kell webprogramozói ismeret.
A teljes megértéshez nélkülözhetetlen a Google Analytics alapszintű ismeretén túl az esemény mérések fogalmaival is tisztában lenni. Az sem baj, ha láttál már AdWords konverziós kódot, esetleg Facebook vagy más, nem Google rendszer mérőkódját.
A nap folyamán közösen építünk fel egy weboldalhoz egy komplett Google Tag Manager tárolót, minden egyes téma ismertetése után "megfogjuk" és megismerjük a lehetőségeket. Mindenki a saját laptopján tud dolgozni és haladni. Ha elakadnál, segítünk, hogy ne maradj le.
A tanfolyam nem foglalkozik a Firebase Analytics és az így elérhető mobil applikációkkal kapcsolatos Google Tag Manager eszköztárral.
1. nap
- A weboldal kódok fejlődése
- Fiók szerkezet: tárolók, verziók
- Hozzáférési szintek, biztonsági kérdések
- Alapfogalmak: címkék, szabályok, változók, mappák
- Workspaces: közös munka egy tárolón
- Alapvető változók áttekintése
- Kattintások, form beküldések automatikus követése
- Görgetés-ek követése
- Weboldalba ágyazott YouTube videók lehetőségei
2. nap
- Weboldal elemek megjelenésének mérése
- Mérőkódok aktiválása adott idő elteltével
- Weboldal hibaüzenetek követése és felhasználása
- Trigger csoportok
- Bevezetés az adatréteg (dataLayer) világába
- Egyéni adatréteg események és kezelésük
A változtatás jogát fenntartjuk!
Jelentkezés
Amennyiben érdekel a tanfolyam, az alábbi gombra kattintva jelentkezhetsz akár csak a kezdő vagy a kezdő és haladó modulra.