Google Tag Manager kezdőknek

Ez a modul elsősorban marketingeseknek szól, de fejlesztők számára is fontos lehet jelen lenni, mivel az itt bemutatott alapfogalmakra épül a haladó modul anyaga. Az alapfogalmakon túl átveszünk minden olyan eszközt és lehetőséget, aminek ismeretéhez és használatához nem kell webprogramozói ismeret.

A teljes megértéshez nélkülözhetetlen a Google Analytics alapszintű ismeretén túl az esemény mérések fogalmaival is tisztában lenni. Az sem baj, ha láttál már AdWords konverziós kódot, esetleg Facebook vagy más, nem Google rendszer mérőkódját.

A nap folyamán közösen építünk fel egy weboldalhoz egy komplett Google Tag Manager tárolót, minden egyes téma ismertetése után "megfogjuk" és megismerjük a lehetőségeket. Mindenki a saját laptopján tud dolgozni és haladni. Ha elakadnál, segítünk, hogy ne maradj le.

Időpont

2017. november 8, szerda - 10:00-16:00

Tematika

  • A weboldal kódok fejlődése
  • Fiók szerkezet: tárolók, verziók
  • Hozzáférési szintek, biztonsági kérdések
  • Alapfogalmak: címkék, szabályok, változók, mappák
  • Alapvető változók áttekintése
  • Bevezetés az adatréteg (dataLayer) világába
  • Gyakran használt címkék beállításainak áttekintése: Google/Universal Analytics, Google AdWords, Facebook, Kép címkék
  • Kattintások, form beküldések automatikus követése
  • Google Analytics mérések Google Tag Managerrel
  • Facebook Pixel implementálása Google Tag Managerrel
  • Workspaces: közös munka egy tárolón

A változtatás jogát fenntartjuk!

 

Jelentkezés

Amennyiben érdekel a tanfolyam, az alábbi gombra kattintva jelentkezhetsz akár csak a kezdő vagy a kezdő és haladó modulra.

Jelentkezz Google Analytics tanfolyamunkra és szerezz 15% kedvezményt erre a képzésre!